خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


آخرین جلسه انجمن کتابخانه عمومی در سال جاری تشکیل شد

این جلسه ظهر روز شنبه 1393/12/16 با حضور بخشدار مرکزی شهرستان هریس، شهردار بخشایش، رئیس شورای شهر و دیگر اعضای محترم انجمن که از فرهیختگان و معتمدین شهر میباشند، تشکیل شد و در مورد کارهای انجام یافته در سال جاری گزارشی ارائه گردید و در این خصوص تبادل نظر شد.



+ نوشته شده در دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:کتابخانه فاطمیه بخشایش ، جلسه انجمن کتابخانه فاطمیه بخشایش, ساعت 23:22 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری جشن نیکوکاری در بخشایش

مرکز نیکوکاری شهر بخشایش امروز همزمان با سراسر کشور جشن شور نیکوکاری را برگزار کرد.



+ نوشته شده در جمعه 15 اسفند 1393برچسب:جشن نیکوکاری ، شور نیکوکاری ، جشن نیکوکاری در بخشایش, ساعت 1:53 توسط نادر بخشایشی |

سانحه رانندگی در بخشایش

دیروز ظهر در یک سانحه رانندگی یک دستگاه ماشین سواری آر دی با نیسان برخورد کرده و دچار آسیب شد. محل حادثه در خیابان امام خمینی – روبروی غذاخوری پروازی و علت تصادف بی احتیاطی راننده نیسان و ترمز ناگهانی در وسط راه بوده که راننده سواری غافلگیر شده و از پشت به نیسان برخورد کرده است. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشت.



+ نوشته شده در پنج شنبه 14 اسفند 1393برچسب:تصادف ، سانحه رانندگی ، تصادف سواری و نیسان, ساعت 1:55 توسط نادر بخشایشی |

مسابقه طرحها و ایده های خلاق

 

جهت ارسال آثار به سایت شهرداری بخشایش و یا به اداره شهرداری بخشایش مراجعه نمایید.



+ نوشته شده در پنج شنبه 14 اسفند 1393برچسب:طرحها و ایده های خلاق ، ایده های برتر ، شهرداری بخشایش, ساعت 1:1 توسط نادر بخشایشی |

حجت الاسلام والمسلمین حاج عبدالاحد مدرس دار فانی را وداع گفت

با نهایت تاسف و تاثر عالم ربانی و واعظ معروف حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج میرزا عبدالاحد مدرس دار فانی را وداع گفت و شهر بخشایش در فراق این عالم بزرگ به سوگ نشست. ما نیز این فاجعه دلخراش را به خانواده این عالم برجسته و شهروندان بخشایشی و جامعه روحانیت تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان طول عمر و صبر و پایداری خواستاریم.

مراسم غسل دهی، تشییع جنازه و تدفین این عالم بزرگ دیروز ظهر با حضور شهروندان بخشایشی برگزار شد.



+ نوشته شده در یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:حجت الاسلام مدرس ، وفات حجت الاسلام حاج عبدالاحد مدرس ، حاج آقا مدرس ، حجت الاسلام والمسلمین حاج عبدالاحد مدرس, ساعت 2:37 توسط نادر بخشایشی |

زمین لرزه در بخشایش

امروز عصر زلزله ای به بزرگی ۲٫۷ ریشتر بخشایش و حومه را لرزاند، جزئیات این زمین لرزه توسظ مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به شرح زیر اعلام شده است:

تاریخ وقوع زلزله: جمعه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۷:۵۷:۲۱
(وقت محلی – تهران)
۲۰۱۵-۰۲-۱۳ ۱۴:۲۷:۲۱
 (UTC)
بزرگی زلزله:

۲.۷

نوع بزرگی:

MN

موقعیت رومرکز زلزله: ۳۸.۰۶ شمالی و ۴۷.۰۱ شرقی
عمق: ۱۰ کیلومتر
عدم قطعیت مکانی: ۰.۸۷+/- کیلومتر در جهت شمالی – جنوبی
۱.۱۱+/-  کیلومتر  در جهت شرقی – غربی
منطقه:

استان آذربایجان شرقی

فاصله‌ها:

۴ کیلومتری کلوانق، آذربایجان شرقی
۷ کیلومتری زرنق، آذربایجان شرقی
۹ کیلومتری بخشایش، آذربایجان شرقی

منبع:

موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران

عکس ماهواره‌ای منطقه  


+ نوشته شده در جمعه 24 بهمن 1393برچسب:بخشایش ، زلزله ، زلزله در بخشایش ، زمین لرزه ، زمین لرزه در بخشایش, ساعت 19:57 توسط نادر بخشایشی |

پيام تقدير و تشكر شهردار بخشایش از حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن

شهردار بخشایش با صدور پیامی از حضور حماسی مردم شهر بخشایش در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۳ تقدیر و تشکر نمود. متن این پیام به شرح ذیل است:

خداوند عز و جل را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر شاهد تجلی حضور و باور ملی و اسلامی ملت غیور ایران اسلامی علی الخصوص مردم ولایتمدار شهر بخشایش در خلق حماسه‌ای عظیم و جاودان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بودیم.
درود بی حد و اندازه خداوند به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و ولایت‌مدار و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام و هم‌قدم برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر آفریدید.
بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که نشان از وفاداری به اسلام ناب محمدی و نقش بر آب کردن هرگونه توطئه استکبار در اهانت به پیامبر رحمت و برکت و حفظ و حراست از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این مرز و بوم ثبت کرد.
به فضل الهی، حماسه عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۳، باردیگر حضور پر رنگ و پرمعنای مردم غیور و ولایتمدار با وحدت و بصیرت ، عظمت و شکوه اسلام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و انزجار ملت ایران اسلامی را از استکبار جهانی نشان داد و لرزه بر اندام منحوسشان انداخت.
این حرکت موج آفرین در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دگربار شور و شعور ستودنیتان را به رخ جامعه بین‌الملل کشانید، چرا که شما ثابت کردید همچون گذشته در صیانت و پاسداری از ارزش‌ها وآرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) همچون کوهی استوار ایستاده‌اید.
بر خود وظیفه می دانم از  اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه شهر بخشایش  جهت حضور در این راهپیمایی عظیم تقدیر نموده و سرافرازی بیش از پیش کشور عزیزمان ایران اسلامی را در سایه‌سار رهبری و ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمایم.

احمد رادمهر شهردار بخشایش

 



+ نوشته شده در جمعه 24 بهمن 1393برچسب:بخشایش ، شهردار بخشایش ، شهرداری بخشایش ، احمد رادمهر ، مهندس احمد رادمهر, ساعت 19:30 توسط نادر بخشایشی |

راهپیمایی 22 بهمن شهر بخشایش

امروز صبح مردم شهر بخشایش به رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و همگام با دیگر شهرهای کشورمان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کردند تا یکبار دیگر با آرمانهای مقدس رهبر و انقلاب تجدید میثاق بکنند و مشت محکم خود را بر دهان دشمن بکوبند.



+ نوشته شده در چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:22 بهمن ، راهپیمایی 22 بهمن در بخشایش ، راهپیمایی 22 بهمن ، 22 بهمن سال 93, ساعت 17:5 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 23 صفحه بعد

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب