خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


برگزاری جشن و شب شعر به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی

دیشب بعد از نماز مغرب برنامه شب شعر به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور شاعران بخشایش و حومه در مسجد جامع برگزار شد. در این مراسم اهالی شهر بخشایش، شهرداری و شورای شهر، روحانیت بخشایش، فرماندهی سپاه منطقه، اعضای شورای شهر کلوانق، دهیاری روستای آرباطان و فرهنگیان و بسیجیان بخشایش حضور داشتند و مراسم با تلاوت قرآن مجید توسط آقای رحیم پارسا شروع شد و با شعرخوانی شاعران و همچنین با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه هریس و اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح قائم ادامه داشت.

در پایان با پذیرایی شیرینی از حاضرین در مراسم و پس از آن با اهدای جوایزی به شاعران و قاریان قرآن و مسئولین برگزاری شب شعر این مراسم به پایان رسید.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:دهه فجر 93 , مراسم شب شعر بخشایش , برگزاری شب شعر به مناسبت دهه فجر , شب شعر بخشایش, ساعت 3:51 توسط نادر بخشایشی |

افتتاح درمانگاه شبانه روزی حضرت زهرا (س)

دیروز صبح درمانگاه شبانه روزی حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح شد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:درمانگاه بخشایش ، درمانگاه شبانه روزی حضرت فاطمه زهرای بخشایش ، افتتاح درمانگاه شبانه روزی بخشایش ، , ساعت 2:14 توسط نادر بخشایشی |

گزارش اجمالی شورای شهر در خصوص مدارس شهر بخشایش

حمد و سپاس بیکران خداوند یکتا را که مشکلات مدارس شهرمان با پیگیریهای مداوم شورای شهر و عنایت مسئولین محترم روند تکاملی خود را طی می کند ، امیدواریم با دعای خیر دانش آموزان و اهالی شریف بر کلیه مشکلات فائق آییم.

۱- در خصوص پروژه احداث مدرسه نعمتلو الحمدلله ۹۰% پیشرفت فیزیکی داشته ایم و امیدواریم در سال آتی مورد بهره برداری قرار گیرد که جا دارد از مهندس کریمی و برادر علی اصغرزاده تقدیر و تشکر نماییم.

۲- مشکل گرمایشی ساختمان جدیدالاحداث دبیرستان علی بن ابیطالب مرتفع گردیده است.

۳- آسفالت ریزی حیاط دبیرستان علی بن ابیطالب با مشارکت خیرین بزرگوار و با پیگیری مسئولین آموزشگاه و شورای شهر حل و فصل گردیده است.

۴- به فضل پروردگار کار مرمت و بازسازی ساختمان دبستان شهید فکوری که در زلزله مرداد ماه سال ۹۱ آسیب دیده بود با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان آغاز گردیده و هر چه سریعتر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در خاتمه از ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان هریس استدعا داریم نسبت به حل کمبود فضای آموزشی دبستان زینب کبری و احداث سالن ورزشی در مدارس شهر بخشایش عنایت فرمایند.

علیرضا فراهی

رئیس شورای اسلامی شهر بخشایش

 



+ نوشته شده در جمعه 28 آذر 1393برچسب:مرمت و بازسازی ساختمان دبستان شهید فکوری بخشایش , دبیرستان علی بن ابیطالب , مدارس شهر بخشایش , ساعت 1:23 توسط نادر بخشایشی |

مراسم شبیه خوانی اربعین حسینی برگزار شد

 

برای دریافت ادامه عکسها لینک زیر را کلیک کنید:

عکسهای مراسم شبیه خوانی اربعین امام حسین (ع)



+ نوشته شده در شنبه 22 آذر 1393برچسب:اربعین سال 93 , اربعین , روز اربعین , مراسم شبیه خوانی اربعین حسینی, ساعت 22:7 توسط نادر بخشایشی |

تقدیر از شهرداری و شورای شهر بخشایش

بپاس زحمات و تلاشهای بی وقفه شهردار محترم و شورای اسلامی شهر بخشایش و کلیه مسئولینی که در احداث جایگاه پمپ بنزین دخیل می باشند، شهروندان بخشایشی، اصناف، کسبه و بازاریان، رانندگان و وانت داران مصداق حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از زحمات این عزیزان با نصب بنر و پلاکارد قدردانی نمودند.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:پمپ بنزین , پمپ بنزین شهر بخشایش , جایگاه سوختگیری دومنطوره بخشایش , ساخت پمپ بنزین در بخشایش, ساعت 1:49 توسط نادر بخشایشی |

همایش بصیرت به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، امروز عصر همایش بصیرت و روشنگری با حضور جمعی از همشهریان و بسیجیان پایگاه شهید بهشتی و روحانیت محترم در مسجد موسی بن جعفر شهر بخشایش برگزار شد.



+ نوشته شده در جمعه 7 آذر 1393برچسب:هفته بسیج , همایش بسیجیان بخشایش , همایش بصیرت و روشنگری به مناسبت هفته بسیج , پایگاه شهید بهشتی بخشایش, ساعت 22:58 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری مسابقه فوتسال

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج مسابقه دوستانه ای بین تیم های شهرداری بخشایش و پایگاه شهید چمران در سالن ورزشی شهدای بخشایش برگزار گردید که این دیدار با نتیجه مساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید.

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:هفته بسیج ، مسابقه فوتسال ، سالن شهدای بخشایش, ساعت 1:51 توسط نادر بخشایشی |

عاملیت توزیع سبد کالا در بخشایش

عاملیت رسمی توزیع سبد کالای حمایتی دولت به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بیمه شدگان بخشایش و حومه به نرخ دولتی با مدیریت توحید آفتابی در بخشایش دایر شد.

همشهریان عزیز می توانند جهت دریافت سبد کالای خود با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار به سوپر مرغ و ساندویچی آقای توحید آفتابی واقع در خیابان امام خمینی ، فلکه آزادی مراجعه نمایند:

شماره های تماس:

۰۴۱۴۳۴۴۲۱۸۹

۰۹۱۴۹۳۱۳۹۶۲



+ نوشته شده در شنبه 1 آذر 1393برچسب:, ساعت 13:20 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 23 صفحه بعد

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب