خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


برگزاری شام قریبان حضرت فاطمه زهرا در بیت الرقیه بخشایش

هیئت عزاداری حضرت رقیه (س) بخشایش به مناسبت آخرین روز ایام فاطمیه مراسم شام قریبان حضرت فاطمه زهرا (س) را در بیت الرقیه شهر بخشایش برگزار کردند.



+ نوشته شده در سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:ایام فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , شام قریبان حضرت فاطمه , برگزاری شام قریبان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه, ساعت 23:53 توسط نادر بخشایشی |

عزاداری خیابانی هیئتهای حسینی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)

هیئات حسینی شهر بخشایش به مناسبت آخرین روز ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س) عزاداری خیابانی برگزار کردند.

 

 



+ نوشته شده در سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:ایام فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , عزاداری خیابانی هیئتهای حسینی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه , عزاداری خیابانی به مناسبت ایام فاطمیه, ساعت 23:53 توسط نادر بخشایشی |

دیدار امام جمعه شهر بخشایش با خانواده شهدا

امروز عصر و در اولین روز سال نو، امام جمعه شهر بخشایش به همراه تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان، مداحان، نظامیان و همشهریان به دیدار خانواده شهدا رفتند و سال نو را به آنها تبریک گفته و به روح شهیدان و ایثارگران بخشایش فاتحه و صلوات فرستادند و از خانواده آنان دلجویی کردند.



+ نوشته شده در شنبه 1 فروردين 1394برچسب:امام جمعه شهر بخشایش ، شهدای شهر بخشایش ، دیدار امام جمعه شهر بخشایش از خانواده شهدا, ساعت 22:0 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری اولین نماز جمعه شهر بخشایش

اولین فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه امروز به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبدالغفار غفاری امام جمعه محترم شهر بخشایش در مسجد جامع اقامه شد. در این فریضه عبادی سیاسی علاوه بر اهالی شهر بخشایش، نهادهای اداری، سیاسی و نظامی و تعدادی از اهالی شهرها و روستاهای همجوار شرکت کرده بودند و با اینکه اولین نماز جمعه در بخشایش برگزار می شد اما مسجد جامع مملو از مردم مومن بود و نمازگزاران در صفهای فشرده و نزدیک به هم فریضه نماز جمعه را به جا آوردند.

قبل از شروع خطبه های نماز جمعه، آقای مهندس احمد رادمهر، شهردار پرتلاش شهرمان از میثاق با شهدای گمنام و شرکت پرشور در معارفه امام جمعه از مردم همیشه در صحنه شهر بخشایش تقدیر و تشکر کرد و در ادامه در مورد کارهای اجرایی صورت گرفته در طول سال ۱۳۹۳ توضیح دادند و سپس در مورد نامگذاری سالهای شمسی که از طرف رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد سخنرانی کرده و نسبت به هدف مقام رهبری در مورد نامگذاری و انتخاب شعار کوتاه برای سالها بیشتر توضیح داده و افزودند که با مقاومت و تلاش و پشتکار همگانی و همکاری مردم میتوان همه مشکلات را پشت سر گذاشته و به خودکفایی و کارآفرینی دست یافت و از وابستگی به بیگانگان رها شد.

حجت الاسلام غفاری در مقدمه بیاناتشان از تمام اهالی شهر بخشایش و حومه و عوامل و دست اندرکارانی که در مراسم معارفه ایشان حضور داشته و زحمت کشیده بودند تقدیر و تشکر کرده و از خداوند بزرگ برای آنان در همه امور موفقیت و در زندگی خوشبختی و شادکامی طلب کردند.

امام جمعه محترم در خطبه های خود بنا به تقارن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) با عید نوروز و تحویل سال در مورد زندگی و فداکاریها و مصیبت های آن حضرت سخنرانی نموده و همچنین به مناسبت ۲۹ اسفند و ملی شدن صنعت نفت که به همت دکتر محمد مصدق و آیت الله کاشانی صورت گرفته بود و این سرمایه ملی را از دست استعمارگران خارج کرده بودند سخنرانی کرده و در ادامه در مورد مذاکرات مقامات کشورمان با اعضای ۱+۵ در مورد انرژی صلح آمیز هسته ای که در خارج از کشور در حال جریان است خطبه هایی را ایراد کردند. بعد از خطبه ها نماز جمعه اقامه شد و پس از آن با خواندن دعای فرج مراسم به پایان رسید.



+ نوشته شده در جمعه 29 اسفند 1393برچسب:نماز جمعه , نماز جمعه شهر بخشایش , اولین نماز جمعه بخشایش , برگزاری اولین نماز جمعه در بخشایش, ساعت 17:7 توسط نادر بخشایشی |

عملیات احداث میدان ورودی غربی شهر بخشایش

بازدید مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها از محل احداث میدان ورودی غربی شهر بخشایش و بررسی میزان پیشرفت کار



+ نوشته شده در چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:میدان دکتر عقیقی ، میدان دکتر عقیقی بخشایش ، میدان ورودی غربی ، میدان ورودی غربی بخشایش, ساعت 21:9 توسط نادر بخشایشی |

مراسم معارفه اولین امام جمعه شهر بخشایش برگزار شد

مراسم معارفه اولین امام جمعه شهر بخشایش، با حضور آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد. این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد جامع شهر بخشایش با حضور مسئولین استانی و شهرستان و مردم پرشور شهر بخشایش آغاز شد و حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، به عنوان اولین امام جمعه شهر بخشایش معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم با ابراز خرسندی از استقبال و اشتیاق مردم شهر بخشایش از انتصاب امام جمعه گفت: نماز جمعه یکی از برنامه های عبادی سیاسی است که باعث همبستگی بیشتر بین جوانان و اقشار مردم می شود.

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم معارفه نخستین امام جمعه جدید بخشایش اظهار داشت: نماز جمعه نماد وحدت امت اسلامی است، بنابر این باید با حضور پرشور در این آئین عبادی و سیاسی دشمنان را ناامید کنیم.

وی با بیان این‌که تمام تلاش دشمنان تعطیلی این فریضه عبادی و سیاسی است، خاطرنشان کرد: یاد خدا، دعوت به تقوا، وحدت و انسجام مسلمانان از مهم‌ترین فواید حضور در نماز جمعه است، افزون بر این‌که روشنگری و بصیرت‌افزایی نسبت به تحولات روز جامعه و جهان اسلام نیز مورد توجه ائمه جمعه می باشد.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که هم اکنون در حدود ۳۰ نقطه استان آذربایجان شرقی نماز جمعه با حضور پرشور مردم اقامه می شود، گفت: نمازهای جمعه بهترین فرصت برای آگاهی از مواضع دشمنان اسلام محسوب می شوند، انتظار داریم همه اقشار حضور بابصیرت و معنوی در نمازهای جمعه داشته باشند.

وی با بیان این‌که اقامه نماز جمعه، بنیان نهادن سنگر مستحکم اسلام است و ذکر و نام خدا موجب قوت قلب برای مسلمانان و موجب هراس دشمنان انقلاب می شود، افزود: برگزاری نماز جمعه در ۸۰۰ شهر کشور، نشانه اهمیت این فریضه الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که آئین عبادی سیاسی نماز جمعه سنگر امت اسلامی در مقابله با فتنه‌های دشمنان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش بی وقفه دشمنان نظام اسلامی باید اعلام کنیم که برگزاری این آئین تعطیل‌بردار نیست و امروز افتخار می کنیم که به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقاط کشور نیز نماز جمعه برپاست.

بنابر این گزارش، مراسم معارفه امام جمعه بخشایش با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، روحانیان، شورای اسلامی، شهردار، فرهنگیان و مدیران مدارس، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسؤولان ادارات برگزار شد.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: اولین نماز جمعه در آخرین روز سال۹۳ در شهر بخشایش اقامه می شود و این یکی از برکات الهی برای این شهر و خیر وبرکت برای سال جدید خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی اولین امام جمعه شهر بخشایش قبل از قبول این مسئولیت رییس حوزه علمیه هشترود بود .

 

 

 

 

 



+ نوشته شده در دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:معارفه امام جمعه شهر بخشایش , حجت الاسلام عبدالغفار غفاری , امام جمعه شهر بخشایش, ساعت 2:22 توسط نادر بخشایشی |

معارفه امام جمعه شهر بخشایش

حمد و سپاس بی کران خداوند یکتا را که نوید عطر معنوی و چشیدن طعم دلپذیر کنگره متعالی عبادی و سیاسی نماز جمعه در شهر بخشایش موجب صفای قلوب و تلألو ابصار گردیده، لذا به حکم ادب و احترام از همشهریان عزیز متمنی است با حضور سبز خودشان در مراسم معارفه امام جمعه محترم شهر بخشایش که با حضور نماینده بزرگوار ولی فقیه در استان حضرت آیت الله مجتهد شبستری در روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ رأس ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد جامع شهر بخشایش برگزار خواهد شد محفل ما را مزین فرمائید.

 

از طرف اعضای شورای شهر بخشایش

 



+ نوشته شده در پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:امام جمعه شهر بخشایش , حجت الاسلام عبدالغفار غفاری, ساعت 22:23 توسط نادر بخشایشی |

جلسه هماهنگی استقبال از شهدای گمنام برگزار شد

امشب بعد از نماز مغرب و عشا جلسه هماهنگی استقبال از شهدای گمنام با حضور سرهنگ دوم نجف زاده فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء زرنق ، سروان آقازاده فرمانده کلانتری بخشایش ، خانواده های شهدا ، اعضای شورای شهر و شهردار ، روحانیون و ریش سفیدان ، فرماندهان پایگاه های بخشایش ، هیئت امنای هیئات مذهبی ، هیأت امنای مساجد ، فرهنگیان و مدیران مدارس در مسجد جامع شهر بخشایش برگزار شد.

جلسه با تلاوت قرآن مجید توسط کربلایی جعفر ثابتی زاده شروع شد و پس از آن آقای حاج فرج هما فرمانده پایگاه شهید چمران به حاضرین جلسه خیرمقدم و خوش آمدگویی گفت و سپس سرهنگ دوم نجف زاده فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء زرنق سخنرانی نمود.

مصوبات جلسه نیز به شرح ذیل به تصویب رسید:

روز جمعه ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ در ساعت ۱۸ پیکر شهدای گمنام از ورودی شهر و از ابتدای خیابان شوری بخشایش با حضور مردم شهید پرور بخشایش تا مسجد جامع تشییع خواهد شد و بعد از شام مراسم تعزیه خوانی و گرامیداشت در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مراسم بدرقه پیکر این شهدای گمنام از مقابل مسجد جامع آغاز و تا خروجی شهر بخشایش انجام خواهد شد و از آنجا به شهر کلوانق تشییع خواهد شد.

از تمام اهالی شهر بخشایش و اقشار مختلف جهت شرکت در این مراسم و قدردانی از جان فشانیهای شهدای گرانقدر و بخصوص شهدای گمنام دعوت به عمل می آید.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:شهید گمنام , شهدای گمنام , شهدای شهر بخشایش , استقبال از شهدای گمنام, ساعت 23:26 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 23 صفحه بعد

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب