خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر بخشایش

بپاس زحمات شورای اسلامی و شهردار شهر بخشایش در جذب خیرین بزرگوار و مالکین زمین های اعطایی در احداث مدرسه ۱۰ کلاسه نعمتلو، اهالی این محله مصداق حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از زحمات این عزیزان با نصب پلاکارد قدردانی نمودند.



+ نوشته شده در یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , تقدیر از شهرداری و شورای شهر بخشایش , مدرسه 10 کلاسه , شهرداری و شورای شهر بخشایش, ساعت 22:30 توسط نادر بخشایشی |

بازدید وزیر راه از اهر و ورزقان

امروز بعد از ظهر وزیر محترم راه و شهرسازی «دکتر آخوندی» به همراه مهندس فلاح و هیئت همراه میهمان مردم ورزقان و اهر بودند.

شورای شهر بخشایش به همراه جمعی از معتمدین شهر فرصت را مغتنم شمردند تا جهت ارائه مشکلات راههای منطقه به همراه فرماندار و شهردار و سایر شوراهای منطقه در سه راهی هریس – شیخ رجب چشم به راه وزیر بودند. نهایت الامر در ساعت ۱۸:۱۵ بعد از ظهر با گزارش مختصر فرماندار مشکلات راههای منطقه به وزیر محترم ارائه گردید.

جا داشت نماینده محبوب اهر و هریس  ، نیم نگاهی به منطقه هریس می نمودند و وزیر راه و شهرسازی را از نزدیک  با وضعیت جاده های منطقه آشنا می نمودند.



+ نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:جاده بخشایش-شیخ رجب , شورای شهر بخشایش , عباس فلاح , وزیر راه , بازدید وزیر راه از اهر و ورزقان, ساعت 22:57 توسط نادر بخشایشی |

اولین همایش پیاده روی خانوادگی بخشایش امروز صبح برگزار شد

اولین همایش پیاده روی شهر بخشایش امروز جمعه با حضور پرشور مردم برگزار شد. در این پیاده روی فرماندار شهرستان هریس، بخشدار مرکزی، مسئول بهداشت و درمان شهرستان، مسئول ورزش و جوانان شهرستان، فرمانده سپاه حوزه زرنق، نماینده شورای شهرستان در استان (فرزانه)، شهردار بخشایش، شورای اسلامی شهر بخشایش، روحانیت محترم و مردم شهر بخشایش حضور داشتند. مسیر این مراسم از جلوی مسجد جامع شروع و بعد از پیاده روی در میدان شبیه خوانی خاتمه یافت. در این مراسم احمد رادمهر در مورد ورزش و فواید آن سخنانی ایراد نمودند و بعد از آن فرمانداری شهرستان هریس پیاده روی را مهمترین عامل سلامت دانستند و افزودند این همایش پیاده روی قرار هست هر هفته در یکی از شهر های شهرستان برگزار گردد که بعد از پنج هفته دیگر این مراسم در شهر بخشایش برگزار خواهد شد. در قسمت بعد مسابقه طناب کشی برگزار گردید و در پایان به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد.



+ نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , پیاده روی , همایش پیاده روی خانوادگی , شهرداری و شورای شهر بخشایش, ساعت 18:12 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری مسابقه دو صحرانوردی در شهرستان هریس

مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت هفته معلم در شهرستان هریس برگزار شد.

مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت هفته معلم در شهرستان هریس برگزار گردید و افراد ذیل صاحب مقام شدند که در پایان هدایایی به آن ها اهدا شد.

مقطع ابتدائی :

وحید عرفان از آموزشگاه میثاق کلوانق (مقام اول) جابر میر سلطانی از آموزشگاه میثاق کلوانق (مقام دوم) و اکبر مهینی از آموزشگاه شهید فکوری بخشایش (مقام سوم )

مرجع خبر: پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا



+ نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , دو صحرانوردی , دبستان شهید فکوری بخشایش , اکبر مهینی , مسابقه دو صحرانوردی در شهرستان هریس, ساعت 2:21 توسط نادر بخشایشی |

مراسم معنوی اعتکاف و ایام البیض در شهر بخشایش

«یک موقع هست که دنبال مجرمی می گردند و پیدایش می کنند، به او می گویند مثلاً اینقدر باید زندانی شوی، یک موقع هم هست که خودش خودش را معرفی می کند، بین اینها تفاوت است. همیشه دستگاه های قضایی با کسی که خودش را معرفی می کند جور دیگری تا می کنند. با آنی که اهل «حاسبوا قبل أن تحاسبوا» است  باید بهتر راه بیایی، چون ایرادش را پذیرفته و خودش را تسلیم کرده است. ویژگی معتکفان هم این است که خودشان خودشان را تسلیم می کنند.»


همزمان با اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران ، معتکفین شهرمان -بخشایش- نیز در مسجد صاحب الزمان به استقبال این مراسم روحانی شتافته اند. در این جمع معنوی حدود ۶۰ نفر از همشهریان عزیزمان شرکت نموده اند.

امروز –در دومین روز از ایام اعتکاف- شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بخشایش به پاس قدردانی و ترویج فرهنگ اعتکاف ساعت ۷ بعد از ظهر در جمع معتکفین حاضر شده و با آنان دیدار کردند.

در این دیدار احمد رادمهر شهردار بخشایش در مورد اعتکاف بیان کردند: اعتکاف فرصتی است تا انسان خاکی با معشوق خود ارتباط عاشقانه برقرار کند و در سایه این ارتباط قدم به وادی شناخت و آگاهی، خود سازی، توبه و نیایش بگذارد. همچنین فراهی رییس شورای اسلامی شهر بخشایش ضمن گفتگو با معتکفین افزودند که قدر فرصت ها و لحظات باشکوه روزهای ماه مبارک رجب را بدانند و از این فرصت ها در جهت نزدیکی هرچه بیشتر به خدا و افزایش معنویات بهره کافی را ببرند و از آنان برای تمام مسلمانان التماس دعا کرد. در پایان مسئولین مراسم اعتکاف گزارشی از اعتکاف را به سمع و نظر شهردار و شورای اسلامی رساندند.

نردبان دلم شکسته است، میشود برای من کمی دعا کنی؟

یا اگر خدا اجازه میدهد بجای من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است

میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق باوفا کنی؟

التماس دعا



+ نوشته شده در چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:اعتکاف , اعتکاف در بخشایش , ایام البیض , شهرداری و شورای شهر بخشایش, ساعت 22:54 توسط نادر بخشایشی |

جلسه هماهنگی همایش پیاده روی خانوادگی بخشایش در سالن کنفرانس شهرداری

جلسه هماهنگی اولین همایش پیاده روی خانوادگی شهر بخشایش با حضور شورای اسلامی ، شهردار ، مسئولین پایگاه های بسیج و مسئول ورزش و جوانان فعال شهر بخشایش راس ساعت ۵ بعد از ظهر در سالن شهرداری بخشایش برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسیر حرکت ، تدارکات برنامه ، اعطای جوایز ، اجرای بازی محلی و انتظامات و … بحث و تبادل نظر شد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , همایش پیاده روی , شهرداری و شورای شهر بخشایش , جلسه شورای و شهرداری بخشایش, ساعت 19:34 توسط نادر بخشایشی |

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس در سال 93

 

«جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بحث و بررسی پیرامون برگزاری نماز اول وقت در ادارات و همچنین هماهنگی و برنامه ریزی سالگرد رحلت امام خمینی (ه) در اتاق جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هریس برگزار شد.»

 

 

در ابتدای جلسه اصغر ولیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هریس ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین حاضر در جلسه گفت: از رهنمود های رهبر معظم انقلاب پیرامون اقامه نماز آن هم در اول وقت این است که همگان ، نماز را که داروی شفا بخش روح و مایه صفا و آرامش و نورانیت است ، بر همه کارهای دیگر مقدم دارند و در هیچ شرایطی خود را از آن محروم نسازند و هرگـز به بهانه مشغله و گرفتـاری ، ایـن حضور رهایی بخش در محضر آفریدگار رحیم و کریم و عزیز را از دست ندهند و هـــمه مراکز مسئولان با حضور خـــود در صفوف نمــــاز، نماز گزاران را تشویق کنند و هر برنامه مزاحم با نماز اول وقت از سوی دستگاههای موثر برطرف گردد.

در ادامه حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، بر برگزاری هر چه باشکوه این مراسم و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و سیره عملی امام راحل و شهدای قیام پانزده خرداد تاکید نمود.

وی از مردم متین شهرستان هریس به خاطر برگزاری جلسات عزاداری و ترحیم در غیر وقت اداری تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم این پیشنهاد در تمام شهر های شهرستان هریس نیز عملی شود.

امام جمعه هریس گفت: با بیان اینکه علت بسیاری از مسائل و مشکل‌های اجتماعی از توجه نداشتن افراد به نماز و فرایض دینی ناشی می‌شود، گفت: فرهنگ اقامه نماز اول وقت باید سرلوحه امور باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند تأکید بسیار زیادی بر روی اقامه نماز جماعت صورت گرفته است و بسیاری از مسئولان نیز به این موضوع واقف هستند والحمدلله در شهر هریس به صورت نسبی رضایت خوبی در امر برپایی نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، ولی در برخی از مغازه ها و کسبه ها شاهد بی‌توجهی به این موضوع هستیم که لازم است با تلاش و پیگیری مجدانه مسئولان، شاهد برپایی نماز اول وقت در همه اقشار جامعه باشیم.

امام جمعه هریس در ادامه افزود: مسئولین می توانند با توزیع کاغذها و تکثیر آن موضوع اهمیت نماز اول وقت و تعطیلی محل کسب و کار را به اطلاع عموم مردم برسانند.

در ادامه فرماندار هریس گفت: باید در سالگرد امام بتوانیم حرکاتی را ایجاد کنیم که اندیشه‌های امام در مسیر خود جا باز کند و باید طوری عمل شود که مراسمات سالگرد امام هر سال منسجم‌تر و منظم‌تر برگزار شود .

وی افزود : از هر یک از شهرهای هریس یک اتوبوس به مرقد حضرت امام اعزام می شود که هزینه رفت و برگشت آنها بر عهده شوراها و شهرداران خواهد بود.

در ادامه این جلسه پس از بیان نظرات و پیشنهادات اعضاء مقرر شد مراسم سالگرد امام خمینی از ۱۴ خرداد الی ۱۵ خرداد در سطح شهرستان برگزار شود و راه اندازی کاروان زیارتی حرم مطهر امام خمینی (ره) همانند سالهای قبل با مسئولیت سپاه ناحیه هریس انجام گیرد.

مرجع خبر: پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا



+ نوشته شده در چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , دومین جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان هریس , سالگرد رحلت امام خمینی , شورای فرهنگی, ساعت 12:25 توسط نادر بخشایشی |

مقام قهرمانی فوتسال جام معلم نصیب بخشایش شد

آموزش و پرورش شهرستان هریس در اردیبهشت ماه ۹۳ بمناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم مسابقاتی را در رشته های والیبال ، تنیس ، فوتسال و طناب کشی در بین معلمان مدارس منطقه برگزار نمود که تیم شهید فکوری بخشایش توانست در رشته فوتسال مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

 



+ نوشته شده در دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , جام معلم , هفته معلم , دبستان شهید فکوری بخشایش , شهید فکوری بخشایش , مدرسه ابتدایی شهید فکوری بخشایش, ساعت 22:47 توسط نادر بخشایشی |

جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان هریس

روز پنجشنبه مورخه 1393/02/18 جلسه ای با حضور فرماندار، نماینده شهرستان های اهر و هریس ، رؤسای شوراها و شهرداران شهرهای پنجگانه شهرستان و مسئولین کمیته های ورزشی به منظور بررسی مشکلات ورزشی در سالن فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه ، از شهرمان بخشایش نیز شهردار آقای (رادمهر)، مسئول افتخاری ورزش شهر آقای (مجتبی ایمانی) و رئیس شورای شهر آقای (علیرضا فراهی) حضور داشتند.

در بررسی مشکلات ورزش شهر بخشایش موارد زیر بیان شد:

۱- دیوار سمت جنوبی سالن شهدای بخشایش که در اثر زلزله مرداد سال ۹۱ آسیب جدی دیده بود.

۲- رختکن و حصارکشی زمین فوتبال شهر بخشایش

۳- انتخاب یک نفر از بانوان به عنوان مسئول ورزش بانوان شهر بخشایش و کمک در زمینه رونق ورزش بانوان.

۴- در خصوص مزایده سالنها هم پیشنهادی مطرح شد که با مسئولین استانی و حاج آقا فلاح رایزنی به عمل آمد تا زمینه ای فراهم شود که درآمد حاصله از مزایده در زمینه ورزش هر شهر صرف گردد.

در خاتمه از فرماندار و مسئول ورزش جوانان منطقه درخواست گردید نسبت به مشکلات ارائه شده عنایت ویژه ای مبذول فرمایند.



+ نوشته شده در دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش ، ورزش بخشایش ، مشکلات ورزشی بخشایش ، فوتبال بخشایش ، فوتسال بخشایش ، سالن ورزشی شهدای شهر بخشایش, ساعت 22:40 توسط نادر بخشایشی |

کلنگ زنی مدرسه 10 کلاسه بخشایش

به فضل و کرم الهی و با عنایت خیرین بزرگوار، اهدا کنندگان زمین مدرسه ، حمایت بی دریغ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هریس جناب آقای علی اصغرزاده و تلاش شبانه روزی شورای اسلامی و شهردار بخشایش مراسم کلنگ زنی مدرسه ۱۰ کلاسه این شهر واقع در خیابان عباسیه (نعمتلو) به مرحله اجرا درآمد. لازم به ذکر است ، بنا به فرمایش مهندس کریمی نماینده خیرین محترم ، این مدرسه در عرض ۴ ماه به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

شورای اسلامی شهر بخشایش



+ نوشته شده در دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , مدرسه 10 کلاسه بخشایش , کلنگ زنی مدرسه 10 کلاسه, ساعت 16:32 توسط نادر بخشایشی |

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در شهر بخشایش

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در شهر بخشایش

زمان : روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۳ ساعت ۸ صبح

مجری و هماهنگ کنندگان همایش: شهرداری و شورای شهر بخشایش

با جوایز ارزنده برای شرکت کنندگان

 

مبدأ حرکت: از انتهای خیابان امام خمینی ، جلوی مسجد جامع

مقصد: میدان شبیه خوانی شهر بخشایش

 

 



+ نوشته شده در یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:پیاده روی , همایش پیاده روی , ورزش , همایش پیاده روی خانوادگی, ساعت 23:14 توسط نادر بخشایشی |

برندگان مسابقات فرهنگی سه ماهه چهارم استانی 92

 

مرجع : وبلاگ کتابخانه فاطمیه بخشایش



+ نوشته شده در جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:کتابخانه فاطمیه بخشایش ، کتابخانه عمومی بخشایش ، برندگان مسابقات فرهنگی , ساعت 16:28 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه قائم بخشایش

إِنَّا عَرَ‌ضْنَا الْأَمَانَةَ عَلَى السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَالْجِبَالِ فَأَبَيْنَ أَن يَحْمِلْنَهَا وَأَشْفَقْنَ مِنْهَا وَحَمَلَهَا الْإِنسَانُ ۖ إِنَّهُ كَانَ ظَلُومًا جَهُولًا

ما بر آسمانها و زمین و کوههای عالم (و قوای عالی و دانی ممکنات) عرض امانت کردیم (و به آنها نور معرفت و طاعت و عشق و محبّت کامل حق یا بار تکلیف یا نماز و طهارت یا مقام خلافت و ولایت و امامت را ارائه دادیم) همه از تحمّل آن امتناع ورزیده و اندیشه کردند و انسان (ناتوان) آن را بپذیرفت، انسان هم (در مقام آزمایش و اداء امانت) بسیار ستمکار و نادان بود (که اکثر به راه جهل و عصیان شتافت.)   (احزاب – 71)

روز جهارشنبه 1393/02/03 جشن عبادت دانش آموزان آموزشگاه قائم (عج) بخشایش با حضور ریاست محترم تبلیغات شهرستان هریس حاج آقا حمیدی ، کارشناس محترم اداره آموزش و پرورش هریس جناب آقای مردانیان ، مدیریت مجتمع آقای محمودی و جمعی از اولیاء دانش آموزان این آموزشگاه در زینبیه شهر بخشایش برگزار شد.

این مراسم معنوی با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید توسط دانش آموز هادی سیف اللهی آغاز گردید و سپس مدیریت آموزشگاه قائم برادر علیرضا فراهی ضمن عرض خیرمقدم بحضور میهمانان و اولیای دانش آموزان و تبریک این روز خجسته به دانش آموزان عزیز در خصوص جشن معنوی مطالبی را بیان فرمودند:

دوش ديـدم  كـه ملايك در ميخانه زدند            

گـل آدم بـسرشتند و بـه پيمانه زدند

سـاكـنـان حـرم سـتر و عـفاف ملكوت          

بـا مـن راه نـشين  بـاده مستانه زدند

آسـمـان بـار امـانـت   نتوانست كشيد              

قـــرعـه كــار بـه نـام مـن ديـوانه زدند

«تکلیف از ریشه کلفت گرفته شده و این کلمه ریشه عربی دارد به معنی رنج و مشقت. و چرا با رسیدن به سن بلوغ به انسان مکلف گفته می شود؟ این مطلب ریشه در طبیعت انسان دارد ، طبیعت انسان میل به رفاه و آسایش دارد و انسان با قدم گذاشتن بر دایره تکلیف بایستی با کمک نیروی اراده بر طبیعت آسان گرای خود غلبه کند و ...»

بعد در خصوص اهمیت نماز و سجده در مقابل ایزد منان و انتخاب دوست مطالبی بیان شد.

سپس گروه سرود آموزشگاه برنامه خود را اجرا نمودند و بعد حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حمیدی رئیس تبلیغات شهرستان با بیانات خود در خصوص جشن عبادت حاضرین مجلس را مستفیض فرمودند.

بعد از سخنرانی حاج آقا حمیدی دانش آموز رضا فلاحی سوگندنامه جشن عبادت را قرائت نمود و سپس به کلیه دانش آموزان پایه سوم راهنمایی لوح یادبود و جوایز معنوی اهداء گردید و همچنین از شورای دانش آموزی و نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری آموزشگاه نیز با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.

در نهایت با پذیرایی از حاضرین جلسه جشن عبادت سال 93 آموزشگاه قائم با نثار صلوات به پایان رسید.



+ نوشته شده در پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:بلوغ ، سن بلوغ ، تکلیف ، سن تکلیف ، جشن تکلیف ، مدرسه قائم بخشایش, ساعت 1:39 توسط نادر بخشایشی |

نصب خودپرداز بانک صادرات بخشایش

 مژده                          مژده

 

شورای اسلامی شهر بخشایش در راستای تحقق اهداف تجارت الکترونیک و رفاه حال مشتریان شبکه شتاب و با توجه به افزایش میل و رغبت مردم به استفاده از تکنولوژی مدرن و نیاز مبرم مردم خصوصاً در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل سعی در راه اندازی دستگاه خود پرداز (ATM) در شعبه بانک صادرات بخشایش بود که از مرداد ماه سال 1392 پیگیر این قضیه بوده که به فضل الهی و با حمایت بی دریغ مسئولین مربوطه خصوصاً ریاست محترم بانک صادرات برادر عبدالهی و پشتکار شورای اسلامی آرزوی اهالی با نصب این دستگاه – خودپرداز - در شهر بخشایش محقق گردید.

امید است با دعای خیر اهالی فهیم شهر بخشایش سایر تلاشهای شورا هر چه سریعتر تحقق پیدا کند.

شورای اسلامی شهر بخشایش

 



+ نوشته شده در یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:خودپرداز , خودپرداز بانک صادرات , خودپرداز بانک صادرات بخشایش , شورای اسلامی بخشایش , ATM, ساعت 1:22 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب