خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


خطبه های نماز جمعه امروز بخشایش

بدون نظر

فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه امروز، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهر بخشایش و حومه و با حضور مهندس عباس فلاح نماینده محترم شهرستانهای اهر و هریس، حجت الاسلام صادقیان مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، اعضای ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان هشترود و اعضای هیئت مکتب الزهرای بخشایشی های مقیم تبریز به امامت حجت الاسلام غفاری در مسجد جامع برگزار شد.

پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته، مهندس حمیدرضا عقیقی فرزند مرحوم آیت الله دکتر عقیقی بخشایش سخنرانی کردند.

مهندس عقیقی ضمن اشاره به اهمیت انفاق در قرآن کریم و توجه کردن به آن افزودند: کسانی که در راه خدا انفاق می کنند سعادتمندترین افراد می باشند. ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به خمس که یکی از راه های انفاق می باشد افزودند مردم شهر بخشایش در انفاق که نمونه آن احداث مدرسه، پل و کمک در احداث راه میباشد، در سطح استان نمونه هستند.

وی افزودند مرکز نیکوکاری بخشایش که حدود یکسال از تاسیس آن می گذرد در طول این مدت در بین مراکز نیکوکاری در سطح استان رتبه اول را از جهت جذب کمک های مردمی دارد و در این مدت مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان به نیازمندان کمک گردیده است.

مهندس عقیقی در ادامه صحبتهای خود افزودند قرار است این مرکز به عنوان بنیاد امور خیریه ارتقا یابد و این امر با کمک اهالی محترم شهر بخشایش و مسئولین شهری امکان پذیر است و اهداف این بنیاد ضمن کمک به افراد نیازمند در زمینه های فرهنگی نیز قرار هست گام برداشته شود.

در خطبه اول نماز جمعه امروز، حجت الاسلام غفاری امام جمعه محبوب شهرمان ضمن طلب استغفار و دعوت به تقوای الهی، سالروز شهادت امام علی النقی (ع) را که به روایتی امروز می باشد، تسلیت عرض نموده و گوشه ای از زندگانی آن امام بزرگوار را بیان نمودند.

امام جمعه محترم در ابتدای خطبه دوم از مهندس عقیقی، مهندس عباس فلاح نماینده مردم اهر و هریس، اعضای هیئت مکتب الزهرای تبریز، میهمانانی که از شهرستان هشترود تشریف داشتند و دیگر میهمانانی که از شهرها و روستاهای اطراف حاضر بودند تقدیر و تشکر کردند و با اشاره به آمادگی شهر بخشایش در جهت استقبال از هرگونه فعالین اقتصادی و فرهنگی افزودند ما همواره آماده استفاده از این افراد جهت پیشرفت شهر بخشایش می باشیم.

وی در ادامه بیانات خود گفتند: مسئله اشتغال یکی از مهمترین مشکلات این شهر می باشد که حل این مسئله با کمک مسئولین امکان پذیر می باشد.

حضرت حجت الاسلام غفاری در ادامه خطبه های خود با اشاره به روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی این روز را به تمام ارتشیان تبریک گفته و افزودند ارتش و قوای نیروهای مسلح رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند که هراس را بر دل دشمنان نظام افکنده است.

امام جمعه شهر بخشایش ماه رجب را ماه برکت دانسته و در فضیلت این ماه همین که پیامبر خدا فرمودند: هرکه در این ماه یک روز روزه بگیرد از آتش جهنم در امان خواهد بود.

وی با اشاره به میلاد امام محمد باقر (ع) این روز را نیز پیشاپیش تبریک گفته و گزیده ای از زندگانی آن امام بزرگوار را بیان کردند.

غفاری ثانی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به تجاوز رژیم سعودی به کشور یمن ضمن محکومیت این تجاوز افزودند به حول و قوه الهی مردم کشور یمن پیروز این نبرد خواهند بود و سعودیها با این تجاوزات خود را بدنام کرده اند. در پایان سالروز شهادت شهید قرنی، اولین رئیس ستاد ارتش را تسلیت گفتند.



+ نوشته شده در جمعه 28 فروردين 1394برچسب:نماز جمعه , نماز جمعه شهر بخشایش , برگزاری نماز جمعه در بخشایش, حجت الاسلام عبدالغفار غفاری, ساعت 23:43 توسط نادر بخشایشی |

بررسی مشکلات تأمین آب شرب شهر بخشایش

جلسه بررسی مشکلات تأمین آب شرب شهر بخشایش با حضور مسئولین ذیربط در سالن کنفرانس شهرداری بخشایش برگزار شد.



+ نوشته شده در جمعه 28 فروردين 1394برچسب:آب و فاضلاب بخشایش , بررسی مشکلات آب شرب بخشایش , مشکل آب شرب بخشایش, ساعت 23:28 توسط نادر بخشایشی |

سیاست و کیاست محور عملکرد تیم مذاکره کننده ماست

فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهر بخشایش و حومه و با حضور فرماندار محترم شهرستان هریس به امامت حجت الاسلام غفاری در مسجد جامع برگزار شد.

قبل از خطبه های نماز جمعه آقای یحیوی فرماندار محترم شهرستان هریس سخنرانی کردند و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به شهروندان و حاضرین در مسجد تبریک گفتند و پس از آن در مورد برخی مشکلات منطقه که هنوز حل نشده اند از قبیل راههای ارتباطی به شهرها و روستاهای اطراف که بودجه مربوطه اختصاص یافته و در سال جاری بازسازی خواهد شد و مشکل شهرک صنعتی و کمبود پرسنل کاری درمانگاه شبانه روزی بخشایش و چند مورد دیگر مثل دستگاه تصفیه آب آشامیدنی بخشایش و غیره اشاره کرده و گفتند که به امید خدا در سال جاری و با همکاری دولت و شهرداری و شورای شهر بخشایش بیشتر این مشکلات برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام غفاری در خطبه اول با طلب استغفار برای همه همشهریان و با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به بیان زندگی و سیره آن حضرت پرداختند و مصیبتهای وارده با آن حضرت را بیان کردند و به سخن پیامبر در مورد دخترش اشاره کرده و گفتند که فاطمه سرور تمام زنان عالم است و کرامات حضرت زهرا زیاد است و مادران و زنان ما باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه و پیروی از سیره ایشان راه آن حضرت را ادامه دهند که همانا شوهرداری، بصیرت، عفت و حجاب از موارد آن است.

امام جمعه محترم در ابتدای خطبه دوم از فرماندار شهرستان هریس و مسئولین منطقه و شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر کردند و به موارد و مشکلاتی که آقای یحیوی گفته بودند اشاره کرده و گفتند که ان شاءالله در سال جاری با همکاری دولت و ملت این مشکلات برطرف خواهد شد. در ادامه به نقش امام خمینی اشاره کرده و گفتند که امام با الهام از نهضت عاشورا در سال 1357 طاغوت زمان را از پیش رو برداشتند و سپس به مواردی از جمله تاسیس بنیاد مسکن در سال 58، عملیات بیت المقدس در سال 67، شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و انرژی صلح آمیز هسته ای اشاره کرده و گفتند: که دشمنان نمی خواهند ایران به صنعت هسته ای دست یابد ولی حالا زمان آن نیست که استعمارگران علم و صنعت و دشمنان غربی به ما مسلط باشند و آن زمان گذشته که دشمن بتواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد و ما با تکیه به علم و دانش متخصصان خودمان این صنعت هسته ای را به پیش خواهیم برد و رهبر بزرگمان هم بعد از مذاکرات اخیر گفته اند که توافق زمانی صورت می گیرد که طرفهای غربی همه تحریمها را بردارد. من به مسئولین اعتماد دارم. تیم مذاکره کننده ما راضی نمی شوند خواسته های ملت ما به دستشان نرسد. عقل، شرع و دین ما اجازه نمی دهد از انرژی هسته ای به جز در صنایع صلح آمیز استفاده شود و ما اجازه نمی دهیم جاسوسان بیایند از پیشرفتهای هسته ای ما بازدید کنند. دشمن چه بخواهد و چه نخواهد ما به این تکنولوژی دست خواهیم یافت، چون شهدای ما برای رسیدن به این تکنولوژی خونشان ریخته شده. سیاست و کیاست محور عملکرد تیم مذاکره کننده ماست و هرگز تسلیم سیاستهای دروغ غرب نمی شوند.

در پایان خطبه به مسائل منطقه اشاره کرده و گفتند: سیاستهای غلط اتحادیه عرب و نسل کشی شیعیان یمن و تعرض پلیس عربستان به زائران ایرانی جنایت بزرگی است که باید حساب پس بدهند و به سزای عملشان برسند.



+ نوشته شده در شنبه 22 فروردين 1394برچسب:نماز جمعه ، نماز جمعه شهر بخشایش ، برگزاری نماز جمعه در بخشایش, ساعت 3:0 توسط نادر بخشایشی |

باز هم سانحه رانندگی در بخشایش

حوالی ساعت 23 دیشب در یک سانحه رانندگی واقع در خیابان امام خمینی یک دستگاه موتورسیکلت با یک ماشین سواری برخورد کرد و هر دو وسیله نقلیه دچار خسارت شد. خوشبختانه این سانحه رانندگی خسارت جانی در برنداشت.



+ نوشته شده در جمعه 21 فروردين 1394برچسب:تصادف ، سانحه رانندگی ، تصادف سواری و موتورسیکلت, ساعت 1:47 توسط نادر بخشایشی |

ادامه دیدار امام جمعه بخشایش با خانواده شهدا و جانبازان

در ادامه دیدار امام جمعه شهر بخشایش از خانواده شهدا و جانبازان، حجت الاسلام عبدالغفار غفاری به همراه سرهنگ نجف زاده، فرمانده حوزه خاتم الانبیاء زرنق، اعضای شورای شهر بخشایش و معتمدین محلی به دیدار خانواده شهیدان مختار رامگر، ابراهیم فرزین و جانبازان حاج اسدالله ثابتی زاده، حسین خادم، قاسم روستا و رزمنده دفاع مقدس کربلایی یونس نشیری رفتند و با آنان گفتگو کردند و برای شهدا فاتحه و صلوات فرستادند و برای جانبازان و رزمندگان سلامتی و کامیابی مسئلت کردند.



+ نوشته شده در سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:امام جمعه شهر بخشایش ، شهدای شهر بخشایش ، دیدار امام جمعه شهر بخشایش از خانواده شهدا, ساعت 18:37 توسط نادر بخشایشی |

دیدار رئیس و کارکنان کمیته امداد هریس با امام جمعه بخشایش

امروز رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی شهرستان هریس و مسئول مرکز نیکوکاری بخشایش با امام جمعه شهرمان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار آقای مهندس احمد رادمهر، شهردار محترم شهر بخشایش با رئیس کمیته امداد و امام جمعه در مورد مرمت و ساخت خانه های افرادی که مددجوی کمیته امداد هستند ولی بضاعت مادی و نیروی کار ندارند بحث و تبادل نظر کردند و هر سه طرف آمادگی خود را برای همکاری در این مورد و ساخت خانه های نیازمندان اعلام کردند و قرار شد در سال جاری در ساخت خانه های مددجویان همکاری و مشارکت نمایند.



+ نوشته شده در دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:دیدار کارکنان کمیته امداد با امام جمعه بخشایش ، بازسازی خانه های مددجویان کمیته امداد ، کمیته امداد هریس, ساعت 22:41 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری نماز جمعه امروز بخشایش

نماز جمعه امروز با حضور اقشار مختلف مردم شهر بخشایش و حومه به امامت حجت الاسلام غفاری در مسجد جامع برگزار شد و یک بار دیگر مسلمانان اتحاد دینی و سیاسی خود را تجدید کردند.

قبل از خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام محمد قنبری در مورد اهمیت، آداب و اصول برگزاری نماز جمعه سخن گفت و سپس افزود خدا را شاکریم که امام جمعه محبوب شهرمان فردی فاضل، صاحب علم، مدرس و استاد حوزه می باشد و نه تنها امام جمعه بخشایش بلکه امام جمعه حومه و شهرها و روستاهای اطراف هم هست و وجود ایشان از برکات خدای تعالی است. همچنین گفت: که تحریمها در زمان خود پیامبر هم بود و آنان به مدت سه سال در شعب ابیطالب در سخت ترین شرایط مقاومت کرده اند و ما نیز باید با الگو قرار دادن پیامبر و ائمه اطهار در مقابل تحریمهای قدرتهای بیگانه و متخاصم مقاومت کنیم تا آنان را در مقابل خودمان به زانو دربیاوریم، همچنان که می بینید بعد از چندین سال تحریم های پی در پی کشورهای غربی بالاخره در مذاکرات اخیر تسلیم شده اند. حجت الاسلام قنبری در پایان سخنانشان از امام جمعه محترم تقدیر و تشکر کردند و از خداوند بزرگ برای ایشان سلامتی و طول عمر خواستند.

امام جمعه محترم در خطبه اول با استناد به آیات ۱۲ و ۱۳ سوره حجرات در مورد غیبت سخنرانی کردند و فرمودند: مومنین باید از سوءظن به دیگران و تجسس در زندگی یکدیگر پرهیز کنند چون غیبت کردن و تجسس و دخالت در کار و زندگی دیگران در جامعه اختلاف ایجاد می کند. آیا شما دوست دارید که گوشت مرده برادر خود را بخورید؟ زیرا از دیدگاه خدا و قرآن مومنین برادر یکدیگر هستند پس وقتی کسی غیبت دیگری را می کند مثل این است که گوشت برادر مرده خود را میخورد پس غیبت کردن گناه کبیره است و نباید انگیزه عیب جویی از اعمال و کارهای مومنین داشته باشید و یا آبروی کسی را ببرید و حریم خصوصی افراد را نشکنید که این کار غضب خدا را به همراه دارد.

در خطبه دوم حجت الاسلام غفاری مردم را به تقوای الهی فرا خواندند و فرمودند که درجه تقوا نامحدود است و هر کس باید تلاش کند خود را به عالی ترین درجه آن برساند. در ادامه از حجت الاسلام قنبری و اهل بخشایش و حومه تشکر کردند که در ادای فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه پرشور حاضر میشوند و ادامه دادند که تعطیلات نوروز تمام شد و زمان کار و تلاش شروع شده و با استناد به نامگذاری سال ۹۴ که از طرف مقام معظم رهبری صورت گرفته فرمود باید مردم به همراهی دولت و مسئولین دست در دست هم داده و با تلاش و پشتکار به پیشرفت و خودکفایی رسید و افزود عبادت ۷۰ جزء است که ۶۹ جزء آن کار و تلاش است، پس با کار و تلاش شهرمان به آبادی و پیشرفت دست خواهد یافت.

در ادامه به سالروز وفات حضرت ام البنین اشاره کرده و فرمود: ایشان ۴ فرزندش را فدای اسلام کرده و به فرزندش حضرت ابوالفضل فرموده بود مبادا پسر حضرت زهرا قبل از تو به شهادت برسد پس امروز ما باید از بصیرت ابوالفضل العباس استفاده بکنیم چون وعده هایی که طاغوت زمان به او داد قبول نکرد و تا آخرین قطره خونش وفادار اسلام راستین بود.

همچنین به موارد زیر اشاره کردند که به صورت خلاصه بیان میشود:

بزرگداشت شاعره بزرگ، پروین اعتصامی که اشعار پرمضمونی دارد ، ۱۶ فروردین و روز بهورز که در سال ۶۳ از طرف وزارت بهداشت نامگذاری شده تا در روستاها خانه بهداشت ساخته شود، درمانگاه نیمه کاره دیابت بخشایش و برطرف کردن نواقص مربوطه، ساخت شهرک صنعتی بخشایش و ایجاد اشتغال، ساخت حوزه علمیه بخشایش، توسعه مسجد جامع، قطع رابطه کامل ایران و آمریکا در سال ۵۹ که قبل از آن سفارت آمریکا توسط دانشجویان خط امام تسخیر شده بود و قطع منافع آمریکا که تا قبل از انقلاب از ایران می بردند، مذاکرات هسته ای اخیر و پیروزی ایران در این مذاکرات که با رهنمودهای ولایت فقیه به تحقق پیوست و با عمل کردن مردم و دولت به این رهنمودها دشمن به زانو درآمد.

در پایان خطبه ها امام جمعه فرمودند که از اول خلقت کافران با مومنین ضدیت دارند و خدا راضی نیست که کافران به مومنین مسلط باشند ولی در هر زمان به خاطر منافع خودشان در دنیا فتنه ایجاد می کنند و امروز که شیعیان یمن از طرف وهابیت و استکبار جهانی صدمه می بینند کار همین کافران است ولی همیشه مومنین پیروز نهایی هستند و در آخر همین کافران طعم تلخ شکست را خواهند چشید.

بعد از اقامه نماز جمعه هم مردم حاضر در مسجد با دادن شعار نفرت و انزجار خود را از وهابیت و استکبار جهانی به خاطر کشتار شیعیان یمن نشان دادند.



+ نوشته شده در جمعه 14 فروردين 1394برچسب:نماز جمعه ، نماز جمعه شهر بخشایش ، برگزاری نماز جمعه در بخشایش, ساعت 17:25 توسط نادر بخشایشی |

آغاز عملیات احداث پارک خیابان نیروگاه

شهرداری بخشایش عملیات احداث پارک خیابان نیروگاه را شروع کرده و کار خاکریزی و تسطیح محل مورد نظر انجام می گیرد.



+ نوشته شده در شنبه 8 فروردين 1394برچسب:پارک نیروگاه ، پارک خیابان نیروگاه ، احداث پارک در خیابان نیروگاه ، شهرداری بخشایش, ساعت 15:28 توسط نادر بخشایشی |

اولین نماز جمعه سال 1394 اقامه شد

امروز در اولین جمعه از سال 1394 ، با حضور پرشور مردم شهر بخشایش و شهرها و روستاهای همجوار، فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبدالغفار غفاری، امام جمعه محترم شهرمان در مسجد جامع اقامه شد.

قبل از خطبه های نماز جمعه آقای علیرضا فراهی، رئیس شورای شهر بخشایش در مورد کارها و مصوبات انجام گرفته توسط شورای شهر بخشایش در سالی که گذشت، گزارشی کوتاه را بیان کردند و همچنین از مردم شریف بخشایش بخاطر استقبال گرم از کلیه مراسم هایی که در شهرمان برگزار می شود نهایت تقدیر و تشکر را به جا آوردند و در ادامه از شهردار محترم و امام جمعه شهرمان تشکر و قدردانی کردند و برای آنان موفقیت و سلامتی آرزو کردند.

حجت الاسلام غفاری در خطبه هایشان به اهمیت نماز جمعه و همچنین به فلسفه تاریخی اولین نماز جمعه اشاره کردند و گفتند که اولین نماز جمعه توسط پیامبر عظیم الشان اسلام در مسجد قبا اقامه شد و از آن پس این فریضه عبادی سیاسی، روز جمعه هر هفته توسط مسلمانان جهان اقامه می شود.

در دومین خطبه هم حجت الاسلام غفاری از اعضای شورای شهر کلوانق و کسانی که از شهرها و روستاهای همجوار در نماز جمعه شهرمان شرکت کرده اند تقدیر و تشکر کردند و در ادامه در مورد روز طبیعت و مسئله حفاظت از محیط زیست گفتند و همچنین در مورد روز جمهوری اسلامی سخنرانی کردند و به سخن امام خمینی اشاره کردند که فرموده بود 12 فروردین اولین روز حکومت الله در ایران است که 98.2 در صد مردم به جمهوری اسلامی رای آری داده اند. سپس به تحولات سیاسی منطقه و جنایتها و دست درازی های عربستان در امور شیعیان یمن و منطقه اشاره کردند و افزودند که ما مسلمانان باید با بصیرت و پیروی از خط مشی های مقام ولایت فقیه جلوی دخالت دشمنان را بگیریم.

 



+ نوشته شده در جمعه 7 فروردين 1394برچسب:نماز جمعه ، نماز جمعه شهر بخشایش ، برگزاری نماز جمعه در بخشایش, ساعت 19:26 توسط نادر بخشایشی |

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر کلوانق با امام جمعه بخشایش

شهردار و اعضای شورای شهر کلوانق امروز با امام جمعه شهر بخشایش دیدار و گفتگو کردند.



+ نوشته شده در پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:شهرداری کلوانق , اعضای شورای شهر کلوانق , امام جمعه شهر بخشایش, ساعت 21:58 توسط نادر بخشایشی |

دیدار رئیس و معاونین آموزش و پرورش هریس با امام جمعه بخشایش

امروز رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش هریس با امام جمعه شهر بخشایش دیدار و گفتگو کردند.

 



+ نوشته شده در پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:رئیس و معاون اداره آموزش و پرورش هریس , دیدار رئیس آموزش و پرورش هریس با امام جمعه شهر بخشایش, ساعت 21:57 توسط نادر بخشایشی |

زیارت امام جمعه، شهردار و شورای شهر بخشایش از شهدای گمنام در هریس

امروز صبح امام جمعه شهر بخشایش به همراه شهردار و اعضای شورای شهر به دیدار حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس رفتند و همچنین با حجت الاسلام موسوی امام جمعه سابق هریس ملاقات کردند و سپس با همراهی فرماندار محترم و فرمانده محترم سپاه ناحیه هریس به تپه نورالشهدا رفته و شهدای گمنام را زیارت کرده و به روح آنان فاتحه و صلوات نثار کردند.



+ نوشته شده در پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:امام جمعه شهر بخشایش , شهردار بخشایش , شورای شهر بخشایش , زیارت شهدای گمنام, ساعت 21:48 توسط نادر بخشایشی |

دیدار امام جمعه بخشایش از خانواده شهدا 2

به مناسبت اولین روزهای سال نو و قدردانی از رشادتهای شهدای انقلاب اسلامی، امروز عصر حجت الاسلام عبدالغفار غفاری، امام جمعه شهر بخشایش با معیت اعضای شورای شهر، فرماندهان پایگاههای بسیج و معتمدین محلی، به دیدار خانواده شهیدان محمد مجالی، جاوید الاثر صمد مطاء، حمید یوسفی و حسن سیف اللهی رفتند و ضمن احوالپرسی و تبریک سال نو به خانواده این شهیدان به روح آنان فاتحه و صلوات فرستادند و بقای عمر خانواده این شهیدان را از خدا مسئلت کردند.



+ نوشته شده در چهار شنبه 5 فروردين 1394برچسب:امام جمعه شهر بخشایش , شهدای شهر بخشایش , دیدار امام جمعه شهر بخشایش از خانواده شهدا, ساعت 21:57 توسط نادر بخشایشی |

دیدار فرماندار با امام جمعه شهر بخشایش

امروز فرماندار شهرستان هریس به همراه معاون محترم فرماندار، بخشدار مرکزی، سرهنگ ممی پور فرمانده محترم سپاه ناحیه هریس، سرهنگ دوم کریم خانی فرمانده گردان امام حسین هریس، سرگرد نورالهی و سرگرد شاکری، با امام جمعه شهر بخشایش دیدار و گفتگو کردند.



+ نوشته شده در چهار شنبه 5 فروردين 1394برچسب:امام جمعه شهر بخشایش , دیدار فرماندار هریس با امام جمعه بخشایش , دیدار مسئولین با امام جمعه شهر بخشایش, ساعت 21:47 توسط نادر بخشایشی |

عزاداری خیابانی هیئتهای حسینی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)

هیئات حسینی شهر بخشایش به مناسبت آخرین روز ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س) عزاداری خیابانی برگزار کردند.

 

 



+ نوشته شده در سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:ایام فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , عزاداری خیابانی هیئتهای حسینی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه , عزاداری خیابانی به مناسبت ایام فاطمیه, ساعت 23:53 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری شام قریبان حضرت فاطمه زهرا در بیت الرقیه بخشایش

هیئت عزاداری حضرت رقیه (س) بخشایش به مناسبت آخرین روز ایام فاطمیه مراسم شام قریبان حضرت فاطمه زهرا (س) را در بیت الرقیه شهر بخشایش برگزار کردند.



+ نوشته شده در سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:ایام فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , شام قریبان حضرت فاطمه , برگزاری شام قریبان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه, ساعت 23:53 توسط نادر بخشایشی |

دیدار امام جمعه شهر بخشایش با خانواده شهدا

امروز عصر و در اولین روز سال نو، امام جمعه شهر بخشایش به همراه تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان، مداحان، نظامیان و همشهریان به دیدار خانواده شهدا رفتند و سال نو را به آنها تبریک گفته و به روح شهیدان و ایثارگران بخشایش فاتحه و صلوات فرستادند و از خانواده آنان دلجویی کردند.



+ نوشته شده در شنبه 1 فروردين 1394برچسب:امام جمعه شهر بخشایش ، شهدای شهر بخشایش ، دیدار امام جمعه شهر بخشایش از خانواده شهدا, ساعت 22:0 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب