خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


دیدار و گفتگوی امام جمعه بخشایش با جوانان به مناسبت روز جوان

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، حجت الاسلام عبدالغفار غفاری، امام جمعه محترم شهر بخشایش در حسینیه اباعبدالله الحسین با جمعی از نوجوانان و جوانان شهر دیدار و گفتگو کردند و پس از سخنرانی کوتاه، مسابقه ای مذهبی و سیاسی برگزار شد و نوجوانان هم سوالات خود را از امام جمعه پرسیدند. در پایان مراسم به نفراتی که به سوالات مطرح شده از طرف امام جمعه پاسخ درست داده بودند جایزه نقدی اهدا شد و با صرف شیرینی مراسم به پایان رسید.



+ نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394برچسب:ولادت حضرت علی اکبر (ع) , روز جوان , دیدار امام جمعه بخشایش با جوانان, ساعت 22:13 توسط نادر بخشایشی |

غفلت، دشمن انسان و زمینه ساز دنیاپرستی و گناه

فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم شهر بخشایش و حومه و تنی چند از مسئولین اداری و نظامی و سیاسی شهرستان به امامت حجت الاسلام غفاری ثانی در مسجد جامع برگزار شد.

خطبه اول:

در خطبه اول نماز جمعه شهر بخشایش، حجت الاسلام غفاری ثانی غفلت را یکی از دشمنان انسان و زمینه سازان این دشمنی را هوای نفس،شیطان و دنیا پرستی دانستند و در پیامدهای ناگوار آن به پنج مورد مهم اشاره نمودند.

۱-     غفلت از خدا : باعث می گردد فطرت خداشناسی در انسان از بین برود.

۲-     غفلت از معاد

۳-     غفلت از بهار جوانی

۴-     غفلت از خود

۵-     غفلت از گناهان

 

خطبه دوم:

خطیب نماز جمعه شهر بخشایش با تشکر از حضور پرشور مردم در نماز جمعه مهمترین مناسبت های این هفته را برشمردند.

۱-     ۹ خرداد ، میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان

۲-     ۱۲ خرداد، شهادت سید علی اکبر ابوترابی

۳-     ۱۳ خرداد، میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)

۴-     ۱۳ خرداد، سخنرانی تاریخی حضرت امام (ره) در مدرسه فیضیه

۵-     ۱۴ خرداد، ارتحال جانگداز امام راحل(ره) و انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری

 

امام جمعه شهر بخشایش در ادامه بیانات خود با اشاره به اوضاع منطقه از جمله کشور عراق و یمن افزودند مردم این کشورها با حمایت خود از دولت خود جریان های تکفیری و وهابی را شکست داده و آینده کشور خود را به دستان خود خواهند ساخت.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به مذاکرات ۵+۱ افزودند زیاده خواهی طرفین مقابل مذاکرات را به تاخیر می اندازد و کشور ایران هیچگونه تحمیل و زور را نمی پذیرد و ملت ایران با ندای عزت و اقتدار ملی به مقام معظم رهبری لبیک گفته و زیاده خواهی دشمن در مذاکرات را محکوم می نماییم.

افزودنی است که قبل از خطبه ها سرهنگ ممی پور، فرمانده سپاه ناحیه هریس سخنرانی کردند.



+ نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394برچسب: خطبه های نماز جمعه بخشایش ، نماز جمعه بخشایش ، نماز جمعه در بخشایش, ساعت 22:10 توسط نادر بخشایشی |

متن گفتگوی امام جمعه بخشایش با خبرگزاری رسا

امام جمعه بخشایش گفت: کشور ما و نیروهای مسلح که تحت فرمان مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا قرار دارند هیچ وقت زیر بار جاسوسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای نخواهد رفت.

حجت الاسلام غفاری امام جمعه بخشایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ضمن بیان اینکه کلید حل مشکلات در مذاکرات هسته ای نیست، گفت:  مسؤولان باید در داخل کشور جلوی فساد و تباهی را بگیرند و فساد اداری و اقتصادی را باید ریشه کن کنند.

وی افزود: کلید حل مشکلات کشور در توجه به ظرفیت های داخلی است، توجه به محصولات داخلی و افزایش کیفی تولیدات داخلی و همچنین کاهش واردات خارجی لازمه شکوفایی کشور است.

امام جمعه بخشایش با بیان اینکه نباید فریب سیاستمداران مستکبر و شیاد غربی را خورد، تصریح کرد: امروز کشور نیاز به یک انسجام ملی و اتحاد درونی دارد تا بتواند در مقابل هجمه سنگین دشمنان اسلام ایران بایستد و این حربه دشمن را خنثی کنند.

وی ابراز داشت: نتیجه مذاکرات هر چه باشد نباید با عزت و منافع ملت ایران در تعارض و دوگانگی باشد ملت ایران ملتی شریف و عزتمند است، دولتمردان و مذاکره کنندگان لازم است از شرف و عزت این ملت که سال ها در راه دین و اسلام مجاهده کرده اند صیانت کند.

حجت الاسلام غفاری در ادامه با اشاره به اینکه مذاکرات زیر سایه تهدید معنا ندارد، بیان کرد: استکبار به ویژه آمریکا سعی در تحقیر ملت ها دارند، هرجائی ملتی تحقیر شد و شرف و حیثیتش زیر سوال رفت آن ملت از هر گونه پیشرفت و توسعه باز خواهد ماند چرا که اعتماد به بنفس خود را از دست داده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه تحقیر یک ملت در حقیقت تضعیف امنیت و آرامش یک ملت است، خاطر نشان کرد: کشور ما و نیرو های مصلح که تحت فرمان مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا قرار دارد هیچ وقت زیر بار جاسوسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای نخواهد رفت.

مرجع خبر: خبرگزاری رسا



+ نوشته شده در جمعه 8 خرداد 1394برچسب: امام جمعه بخشایش، حجت الاسلام غفاری، مصاحبه امام جمعه بخشایش با خبرگزاری رسا, ساعت 1:30 توسط نادر بخشایشی |

آزمون عملی کاربری کامپیوتر برگزار شد

آزمون عملی کاربری کامپیوتر توسط مسئول امتحانات سازمان فنی حرفه ای شهرستان در کلاس کامپیوتر دبیرستان علی بن ابیطالب برگزار شد.



+ نوشته شده در چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب: آزمون عملی کامپیوتر ، امتحان عملی کاربری کامپیوتر, ساعت 20:2 توسط نادر بخشایشی |

جلسه شورای اداری با حضور یونسی نماینده رئیس جمهور

جلسه شورای اداری شهرستان هریس با حضور یونسی دستیار ارشد و مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها و همچنین شهردار و اعضای شورای شهر بخشایش در اتاق جلسات فرمانداری هریس برگزار شد.

در این جلسه حسن یحیوی فرماندار هریس ضمن ارائه گزارش عملکرد به  برخی از مشکلات منطقه اشاره کرد وخواستار کمک و مساعدت دولت تدبیر و امید برای رفع آنها شد.

فرماندار هریس گفت: کمبود آب شرب از مهم ترین مشکلات است که نزدیک چهل روستا در مضیقه هستند و توسط تانکرهای آب، آب آشامیدنی آنها توزیع می شود.

وی مشکل کمبود اعتبار برای بازسازی، ساخت و تکمیل بیمارستان تخریب شده توسط زلزله ۹۱ دانست و افزود به جهت کمبود اعتبار اکیپ بیمارستان فعلا در یک مدرسه مستقر هستند.

در ادامه جلسه عباس فلاح نماینده مردم اهر و هریس نیز خواستار تخصیص اعتبار برای احداث بیمارستان هریس و بزرگراه تبریز – هریس- اهر شد.

وی  ادامه داد: جاده گردشگری هریس- مشگین شهر که مناظر طبیعی واقعا بکری دارد که دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل را به هم وصل می کند نیاز به مرمت و تعریض دارد.

حجت الاسلام والمسلمین یونسی در این جلسه ضمن استماع گزارش فرماندار و نماینده مردم شهرستان های  اهر و هریس، با تقدیر و تشکر از حضور و استقبال مردم شهرستان هریس از رئیس جمهور و هیئت همراه، منطقه را دارای توانمندیهای طبیعی و انسانی زیادی برای توسعه دانست و اظهار داشت: مشکلات شهرستان را به حضور رئیس جمهور اعلام و در صدد رفع آنها خواهیم بود.



+ نوشته شده در چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب: جلسه شورای اداری ، جلسه شورای اداری شهرستان هریس, ساعت 19:57 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب